Πρέπει Να ΠΛηρώσεις? - Greek Money Maker
  • Ιδεες Επιχειρησεις, Λεφτα online

    Πρέπει Να ΠΛηρώσεις?

    Σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι να μην παρεξηγηθούμε. Όπως είπα και νωρίτερα, το να κάνεις λεφτά δεν είναι εύκολο. Για να κάνεις λεφτά πρέπει να δώσεις λεφτά. Η δουλειά αυτή είναι όπως είναι όλες οι άλλες οι δουλειές. Αν θές να ανοίξεις σουβλαντζίδικο θα χρειαστείς ψησταριές. Αν θες να ανοίξεις δικηγορικό γραφείο πρέπει να επενδύσεις σε μόρωση. Οποιαδήποτε επιχείρηση και να θές να ξεκινήσεις πρέπει να πληρώσεις για κάτι.
    Για την δουλεία αυτή, για να κάνεις λεφτά στο ίντερνετ, θα χρειαστείς εργαλεία. Γιατί?
    Γιατί αν σου πέρνει 2 μέρες να κάνεις ένα site και εμένα μου πέρνει μία ώρα, ποιος νομίζεις ότι θα κάνει πιο πολλά λεφτά? Γιατί είναι συμαντικό αυτό?
    Όπως είπα εγώς θα σε μάθω να δουλεύεις σωστά, δεν θα σε μάθω να σχίζεσαι 2 μέρες να κάνεις 5 ευρό. Και όσο πιο πολλές ιστοσελίδες έχεις τόσα πιο πολλά θα κάνεις.
    Τα εργαλεία δεν θα τα αγοράσεις από εμένα. Θα τα αγοράσεις από αυτούς που τα φτιάξανε. Εγώ δεν έχω να κερδίσω τίποτα αμα τα αγοράσεις ή όχι. Απλά θα σου πω από που να πας να τα πάρεις και δεν είναι ακριβά. Στην αρχή θα χρειαστείς ένα ή δύο. Μόλις όμως αρχίσεις να κάνεις λεφτά και γλυκαθείς θα θες από μόνος σου να κάνεις περισσότερα και έτσι θα ψάξεις για βοήθεια. Εγώ, στο ξαναλέω, δεν κερδίζω τίποτα. Με μια επένδυση λίγων ευρώ θα είσαι εξοπλισμένος τελίως και έτοιμος για όλα.

    Πολύ Σημαντικό
    Λοιπόν, Θα κρατήσω την εγγραφή για το πρόγραμμα αυτό ανοιχτή και δωρεάν μέχις ότου εγγραφούν 50 άτομα. Η εκκμάθηση θα γίνεται στα ελληνικά κυρίως αλλά αν δεν καταλαβένεις αγγλικά καλήτερα να πας κανα φροντηστήριο πρώτα.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Fashion

    Beauty

    Travel