Δεν είχα ιδέα πως να κάνω τίποτα στο ίντερνετ - Greek Money Maker
  • Ιδεες Επιχειρησεις, Λεφτα online

    Δεν είχα ιδέα πως να κάνω τίποτα στο ίντερνετ

    Και δεν χρειάζεται να ξέρεις ούτε εσύ. Δεν χρειάζεται να ξέρεις να φτιάχνεις ιστοσελίδες, design, marketing, και τίποτα άλλο. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ξέρεις να γράφεις, να διαβάζεις Αγγλικά και να έχεις όρεξη για δουλειά. Τίποτα άλλο! Η μέθοδος μου είναι απλή, και οποιοσδήποτε μπορεί να την ακολουθήσει. Τα πράγματα έχουν ως εξής.
    1. Βρίσκω Τι Ψάχνει Ο Κόσμος Στο Ίντερνετ
    2. Αγοράζω Ένα Domain
    3. Φτιάχνω Ένα Site
    4. Κάνω Τα Πέντε Πράγματα
    5. Εισπράτω
    Σκέψου το ως εξής. Αν εσύ μάθεις τι ψάχνεις κάποιος στο ιντερνετ, και το του δώσεις, δεν θα το πάρει?

    Πες οτι κάποι
    ος ψάχνει για να αγοράσει ένα ipod. Και έρθει στην ιστοσελίδα σου η οποία έχει 40 ipods σε ανταγωνιστηκές τιμές. Γιατί να μην αγοράσει? Εσύ δεν χρειάζεται να έχεις 40 ipods στην αποθήκη σου. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να τον στήλεις σε κάποιον που τα πουλάει για να πάρεις το ποσοστό σου ως
    πωλητής.
    Άλλο Παράδειγμα. Ήρθες εδώ επειδή ψάχνεις για τρόπους να κάνεις λεφτά στο ίντερνετ. Εγώ ξέρω πως να κάνω λεφτά στο ίντερνετ. Αν σου δείξω πως με ένα 27 ευρό μπορείς να κάνεις 10,000 στο τέλος το χρόνου, δεν θα είναι περίεργο να μήν αγοράσεις το προιόν μου?? Πόσο μάλον άν στο δίνω τσάμπα!
    Πές πως είσαι πλαστικός χειρούργος ρε παιδί μου. Και θες πελάτες. Και εγώ έχω μια ιστοσελίδα που δέχεται επισκέψεις απο άτομα που θέλουν λιπαναρόφηση. Αν σου στέλνω 700 άτομα το μήνα πόσα μου δίνεις?
    Κάπως έτσι λοιπόν εργάζομαι.
    Δεν θέλω να μπώ σε λεπτομέριες για το κάθε ένα από τα βήματα που λαμβάνω πάντως θα σου πω το εξής. Ότι είναι να μάθεις από εμένα δεν είναι μυστικό. Όπως δεν είναι μυστικό το πως να στήσεις ἐνα ψητοπωλείο ή οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση. Αυτό που θα κερδίσεις είναι πως θα τα μάθεις όλα σε ένα σημείο οργανωμένα και έξυπνα.
    Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι οι επισκέπτες στις ιστοσελίδες μου χρησιμοποιούν μόνο μηχανές αναζήτησης. Δηλαδή, δεν μου κοστίζει τίποτα να τους φέρο στο site μου. Όταν κάποιος ψάχνει να αγοράσει ένα προϊόν θα βρει το site μου. Θα καταλάβεις τι ενοώ λίγο αργότερα και αφού εγγραφείς….Δωρεάν για τις επόμενες 100 εγγραφές.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Fashion

    Beauty

    Travel