Δεν Είμαι Εκκατομυριούχος… Αλλά Σκοπεύω Να Γίνω. - Greek Money Maker
  • Ιδεες Επιχειρησεις, Λεφτα online

    Δεν Είμαι Εκκατομυριούχος… Αλλά Σκοπεύω Να Γίνω.

    Το θέμα είναι πως δεν υπάρχουν όρια στο πόσα λεφτά μπορείς να κάνεις στο ίντερνετ. Αν έχεις όρεξη για δουλειά, μάθεις τα πέντε πράγματα που χρειάζονται και στρωθείς….θα κάνεις λεφτά. Αν δουλέψεις πιο πολύ θα κάνεις περισσότερα. Εγώ προσπαθώ να μην δουλεύω και τόσο πολύ τώρα τελευταία, βγαίνω πιο συχνά. Το θέμα πιο είναι…

    Κάνω Λεφτά . Μέρα Μπαίνει, Μέρα Βγαίνει,….Δουλέψω Δεν Δουλέψω!

    Έχεις κάθε δικαίωμα να αναρωτιέσαι…Γιατι ρε φίλε νομίζεις πως είσαι τόσο μάγκας
    Δεν είμαι μάγκας, απλά δουλεύω έξυπνα και προπαντώς σωστά. Έχω το σύστημα μου, τη μέθοδο μου. Το σύστημα έχει ώς εξής.
    Αγοράζω ένα domain. Μία διεύθηνση στο internet…e.g mysite.com. Φτιάχνω μια ιστοσελίδα, κάνω 5 πράγματα που πρέπει να κάνω και μετά την αφήνω. Αυτό ήταν.
    Αυτή η σελίδα τώρα, σιγά σιγά, αν έκανα τα 5 πράγματα σωστά θα αρχίσει να δέχεται επισκέψεις. Αυτές οι επισκέψεις για μένα συμαίνουν $$$.
    Εντάξει, το παραδέχομαι πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά, ειδικά στην αρχή. Το θέμα είναι όμος οτι εγώ δεν ξανακουμπάω την ιστοσελίδα αυτή ποτέ! Μια απλή ιστοσελίδα, με μερικές ώρες δουλειά, το πολύ 1-2 ανάλογα, θα μου φέρει από $200 με $1000 το χρόνο. Μερικές φέρνουν πιο πολλά απο άλλες.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Fashion

    Beauty

    Travel