Μερικές ιδέες για να ανοίξετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο [Αγνοήστε] - Greek Money Maker
  • Breaking News

    Ιδεες Επιχειρησεις, Λεφτα online

    Μερικές ιδέες για να ανοίξετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο [Αγνοήστε]

    Πρόσφατα, ήμουν τρομερά διασκεδάζει με την ακόλουθη δήλωση από τον Ken Hakuta (AllHerb.com ιδρυτής χώρο, είπε ότι «ο Δρ μανία"):
    "Η έλλειψη χρημάτων δεν αποτελεί εμπόδιο. Αντίθετα είναι η έλλειψη ιδεών."
    Είναι πραγματικά απίστευτο! Πολλές φορές είπα άνθρωποι που ζητούν τη συμβουλή μου για το Internet Marketing Κέντρο δεν χρειάζονται εκατομμύρια δολάρια προϋπολογισμοί να είναι επιτυχής στο Διαδίκτυο. Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να πάρετε σοβαρά εισόδημα, με μια επένδυση μόνο μερικές εκατοντάδες δολάρια.

    Μερικές ιδέες για να ανοίξετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο

    Αν σας ενδιαφέρει
    1. Για να ξεκινήσετε μια κερδοφόρα επιχείρηση του Διαδικτύου, αλλά δεν έχουν ιδέα ποια προϊόντα θα μπορούσατε να πωλήσετε
    ή
    2. Έχεις ήδη μια ιστοσελίδα και θέλουν να επεκτείνουν
    Προσφέρω τις ακόλουθες πέντε στρατηγικές για να βρείτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που έχουν τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.
    Πριν ξεκινήσετε, όμως, να σταματήσει μερικές στιγμές για να απαντήσει στις ακόλουθες ερωτήσεις με ειλικρίνεια. Διαφορετικά θα κάνουν από το να χάσουμε πολύτιμο χρόνο, χωρίς να φθάσει σε ένα αποτέλεσμα.
    1. Τι σας ενδιαφέρει;
    2. Τι χόμπυ έχετε;
    3. Ποια είναι τα πράγματα που μπορείτε καλοί, οι οποίες έχουν τη μεγαλύτερη γνώση;
    4. Τι είδους συμβουλές σας ρωτήσω πιο συχνά;
    Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα που μάθαμε είναι ότι έχουμε επιτυχία μόνο όταν δούλεψα με πάθος για ένα έργο. Έτσι, το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουν πρέπει να είναι στη σφαίρα του ενδιαφέροντός σας, να είναι ένα από τα πράγματα που είναι τίμια πάθος. (Με τον τρόπο αυτό, το έργο θα είναι και οι δύο μια χαρά.)
    Δεν πρέπει να αποθαρρυνθούν ότι τα συμφέροντά σας μπορεί να φαίνεται σκοτεινή ή πολύ εξειδικευμένα για το Διαδίκτυο έχει αποδειχθεί ιδανικός χώρος για την προώθηση προϊόντων που καλύπτουν μια εξειδικευμένη αγορά. (Για όσους δεν ξέρουν τι μια «εξειδικευμένη αγορά", εννοώ μικρές ομάδες ατόμων, που ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο προϊόν.)
    Πολλοί επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν αποτύχει επειδή έχουν μελετήσει προσεκτικά αυτές τις θέσεις στην αγορά και στη συνέχεια να αναπτύξουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της κοινότητας αυτής περιορίζεται και την αντιμετώπιση προβλημάτων τους. Ας πούμε ότι θα εργαστεί ενεργά για την επίλυση ενός προβλήματος που οι άλλοι άνθρωποι υποδέχτηκαν με παρόμοια ενδιαφέροντα. Όταν βρείτε μια λύση που προσφέρουμε στους άλλους, οι οποίοι εξακολουθούν να αναζητούν, μπορούμε να πούμε ότι έχετε δημιουργήσει μια εξειδικευμένη αγορά και τα κέρδη σας θα είναι εκρηκτική.
    Ποια είναι λοιπόν η περιοχή αρμοδιότητάς σας; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σας;


    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ # 1

    Μελέτη δυνητικών ανταγωνιστών στον τομέα της προτίμησής του ενδιαφέροντος. Ποια είναι τα καλύτερα προϊόντα που πωλούν; Δεν μπορεί να ενισχυθεί, να βελτιωθεί; Είναι κάτι που λείπει εκεί; Σκεφτείτε των βιομηχανιών που έχουν επιτύχει υψηλά εισοδήματα απλά να βελτιώσουμε τα προϊόντα με υψηλή ζήτηση. (Ηλεκτρονικά παιχνίδια, οδοντόβουρτσες, αθλητικά παπούτσια, σαμπουάν, αυτοκίνητα, κινητά τηλέφωνα και ούτω καθεξής.)
    Ο ανταγωνισμός θα μπορούσε να είναι πηγή έμπνευσής σας το καλύτερο. Σκέπτονται κάθε δυνητικό πλεονέκτημα: ταχύτητα, περισσότερη ασφάλεια, μικρότερο κόστος, ό, τι προσφέρουν εκτός από τον ανταγωνιστή!


    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ # 2

    Εισάγετε τις ομάδες συζήτησης και chat rooms που είναι εν δυνάμει πελάτες σας. Παρακολουθήστε με προσοχή ποια είναι τα θέματα που τους αφορούν, τι τους αρέσει και δεν αρέσει, εμφάνιση, που χρειάζεται κοινή χρήση. Οι άνθρωποι έρχονται συνήθως σε τέτοιους χώρους για συμβουλές και θα δείτε παρόμοιες ερωτήσεις επαναλαμβάνονται με κάποια κανονικότητα.
    Είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να βρείτε ιδέες για προϊόντα και υπηρεσίες που πωλούνται σε ορισμένες κατηγορίες καταναλωτών.

    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ # 3

    Σε περίπτωση που έχετε μια βάση δεδομένων των πελατών που έχουν ήδη, κάνει μια έρευνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
    Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τη βελτίωση ενός υπάρχοντος προϊόντος ή υπηρεσίας ή να βρουν ιδέες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Υφιστάμενοι πελάτες είναι ένα πραγματικό χρυσωρυχείο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Στατιστικά μιλώντας, το 36% των αγοραστών είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ένα προϊόν παρόμοια προϊόντα από τον ίδιο διανομέα. Μια τέτοια έρευνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά δεν συνεπάγεται οικονομικό κόστος λιγότερο χρόνο που δαπανάται για το σχεδιασμό του ερωτηματολογίου, το μήνυμα και τα αποτελέσματα.

    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ # 4

    Επισκεφθείτε ιστοσελίδες που δημοσιεύουν τα αποτελέσματα των μελετών της αγοράς για τα συμφέροντα των καταναλωτών. Μερικά ενδιαφέροντα αξιοθέατα είναι:
    http://www.consumerreview.com
    http://www.consumersearch.com
    http://www.consumersdigest.com

    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ # 5

    Πληκτρολογήστε σε ένα πρόγραμμα και να πωλούν τα προϊόντα που σχετίζονται με άλλους σε αντάλλαγμα για ένα τέλος.
    Τα προγράμματα αυτά συναντώνται και με διάφορα άλλα ονόματα: τα προγράμματα θυγατρικών, εκ νέου πωλητή προγράμματα, προγράμματα με προμήθειες που καταβάλλονται για την πώληση, με προμήθειες που καταβάλλονται σε προγράμματα κλικ.
    Είναι ο πιο απλός και γρήγορος τρόπος για να βγάλουν λεφτά στο διαδίκτυο, απλά σύσταση των προϊόντων και να πάρετε μια προμήθεια κάθε φορά που ένα προϊόν πωλείται συνιστάται. Αν έχετε μια ιστοσελίδα είναι πολύ εύκολο να εμφανίσει ένα σύνδεσμο με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε ένα πρόγραμμα θυγατρικών, κυρίως επειδή παρέχουν διαφορετικές διευθύνσεις ιστοσελίδων (URL) για κάθε εταίρο.

    Fashion

    Beauty

    Travel